Search This Blog

Wednesday, February 18, 2009

Sopa de lima

Adicã supa de lamâie verde, care de fapt este de pui. Având în vedere reactiile rapide si unanime de la postul anterior, cred cã ar trebui sa postez numai retete. Reteta de supã se gãseste usor pe Google, se numeste sopa de lima, lime soup sau soupe de lime, depinde ce limbã întelegeti mai usor. Numai cã eu am adaptat-o, a mea are ceapã, rosii, ardei gras, pui, lãmâi verzi (3 la numãr pentru o oalã mare: suc, coaja rasã si la final am pus resturile tot în supã).


Supa în faza initialã am facut-o din tacâmuri de pui (oase, pentru cine nu a apucat vremurile de tristã amintire), dupã am pus si pieptul, pe care dupa ce a fiert l-am rupt în fâsii. Pentru cã nu am vrut sã-i pun ardei iute i-am pus în loc douã lingurite de chutney de coriandru. se poate servi fie cu frunze de coriandru, fie cu pãtrunjel.


Si ca sã-i rãspund Luminitei, stau la Montréal, în Chiubec, Canada, unde în afarã de faptul ca gãsesti toate natiile pamântului cu muzicile si ingredientele lor culinare, n-as putea spune cã mã încântã altceva. Doar sã merg în kayak sau canoe, vara. Kayakul e inuit (eschimos), canoea amerindiana, important este cã amândouã ma tin aproape de apã.

1 comment:

Anonymous said...

aschia nu sare departe de trunchi :-)

dar cubanezul adrian nu gateste deloc mancare de la el de-acasa?

eu in perioada asta fac purees intr-o veselie. asta mica mi-ar manca si urechile daca ar putea. nu stiu ce sa ii mai fac, am ramas fara idei.