Search This Blog

Tuesday, February 17, 2009

Leapsa pe scrise (autoportret)


De la Lia:

SUNT: energicã, sovãitoare si pripitã
AS VREA: ca ciocolata sã nu îngrase
PASTREZ: fotografii, scrisuri si nimicuri sentimentale
MI-AS FI DORIT: un cal si sã am voce (cânt ca o mãgãritã înfometatã)
NU IMI PLACE: zloata si gloata, ipocrizia (Canada), mitocãnia (România)
MA TEM: cã nu am de ales, mai ales la alegeri
AUD: cu teamã - vântul vâjâind, ploaia siroind; cu drag - vocea celor dragi, râsul unui copil, o mâtã care toarce, valurile
IMI PARE RAU: cã nu l-am cunoscut mai bine pe tata si niciodatã pe mama lui
IMI PLAC: cãlãtoriile si conversatiile cu mama, cafeaua turceascã de dimineata, pizza Margherita de la Napoli, vinul, coniacul, romul francez, tiramisù fãcut de mine, plãcinta cu spanac fãcutã de mama, tangoul, marea, drumetiile pe munte
NU SUNT: proastã.
DANSEZ: oricând, orice (dar mai ales latino-americane si din buric), pe mese
NICIODATA: nu-ti poti lua vorba înapoi
RAR: sunt deprimatã si anxioasã
PLANG: când sunt tristã sau foarte emotionatã - negativ si pozitiv (când vãd oameni amãrâti, la film, la balet, la teatru)
NU SUNT INTOTDEAUNA: veselã
NU IMI PLACE DE MINE: când mã înfurii
SUNT CONFUZÃ: sentimental
AM NEVOIE: de naturã, de dragoste, de artã
AR TREBUI: sã mã apuc serios de scris

4 comments:

carpeta plutitoare said...

Dar cand esti indragostita, cum reactionezi?
Iti plac animalele?
Cand ai timp si chef, poate ne povestesti, cum incepe o zi obisnuita din viata ta si cum se termina. Pupici :-)

Anonymous said...

adevarul ca eu , desi nu te cunosc, te vad dansand tango. si da,ar trebui sa te apuci de scris!:-)

LiaLia said...

Şi eu cred că ar trebui să te apuci serios de scris. Mă bucur că şi tu dansezi pe mese :D Şi eu ador tango-ul şi aş vrea să ştiu să-l şi dansez cum trebuie.

ina bixade said...

Ce frumos auto-portret!!! mi-a placut! eu nu stiu sa dansez, dar nu pot trai fara muzica.