Search This Blog

Monday, March 9, 2009

Comunism sau nazism? Aceeasi mascã, altã piesã


Foto: Lumina Pitestiului, Scoicarul, Photobucket

"Secolul XX a doborât de câteva ori recordul mondial în criminalitate şi oroare: 10 milioane de oameni ucişi în primul război mondial, 55 de milioane în al doilea război mondial, 10 milioane de oameni ucişi în numele nazismului şi peste 100 de milioane ucişi în numele comunismului.

Crimele nazismului au fost condamnate just şi exemplar. Crimele comunismului (care continuă să existe, spre ruşinea omenirii) trebuie condamnate la fel. Acest lucru este posibil numai prin cunoaşterea întregului adevăr. Incredibil, dar nu se ştie aproape nimic despre cea mai diabolică crimă a comunismului: genocidul sufletelor care a avut ca scop generarea "omului nou".

Vladimir Tismãneanu are blog (multumesc, A.) De acolo am aflat cã existã unul si pentru un film despre "centrul de reeducare" de la Pitesti, una dintre cele mai monstruoase temnite ale comunismului neaos. Mai multe date si într-un articol din Ziua. Eu am de gând sã donez bani pentru realizarea acestui film, în loc sã ma limitez sã-mi dau cu pãrerea pe blog.

1 comment:

Lavinia Ștefan-Filip said...

Inca n-am intrat sa citesc ce ne-ai sfatuit tu, dar cred ca o sa zic exact ce zisesi si tu la sfirsit! Bune si vorbele, da' si mai bune faptele :)
Pupici peste ocean, draga mea! :)