Search This Blog

Sunday, February 1, 2009

Albina-cuc




Am dat din greseal pe flickr peste fotografiile superbe ale unei australience, printre care si unele intrigante cu o albinã turcoaz. Am crezut ca-i vreun fel de mutanta, dar aici am aflat cã este o albinã...cuc, adicã nu produce miere si-si lasã ouãle pe unde apucã, nici cuib nu e în stare sã-si facã, puturoasa. Evident fotografiile sunt luate de pe siteul Flickr, nickname Aussiegall si de pe blogul daviddavid, eu în Australia nu am ajuns încã.



Nu mã pot opri sã mã minunez în fata variatiilor mamei-naturã, sunt coplesitã.


Ah, si existã si viespea-cuc, si mai frumos coloratã.

Pun pariu cã vedetele noastre s-ar îngãlbeni de invidie dac-ar vedea ce toale marfã are parazita în cauzã (dupã cum se vede si la ele e ca la oameni - parazitii sunt mai sclipitor îmbrãcati). Dac-ar sti Thierry Mugler ca existã pe loc ar ticlui o splendoare de vesmânt pe potriva combinatiei.

3 comments:

to-morrow said...

Asadar exista o albina lenesa??? Si uite cum se rastoarna tot ce am invatat la scoala; atunci sa nu mai folosim "harnic ca o albina" sau "busy as a bee" :)
Ci "frumos ca albina-cuc"...

LiaLia said...

Şi până la urmă, cu ce se ocupă frumoasele astea colorate şi puturoase în viaţa de zi cu zi?

Anonymous said...

adevarul ca are niste combinatii de culori albina asta de te face sa te uiti si iar sa revii sa o admiri , o bucurie pentru ochii nostri .Ce frumos ai gasit tu !