Search This Blog

Wednesday, February 11, 2009

Cãrtile pe care le citesc




Unele cãrti vin ele la tine. Am vãzut "Casablanca" de Marc Augé pozatã de o prietenã din Spania, am gãsit-o pe siteul bibliotecii, alãturi de "Le métier d'anthropologue", si ducându-mã dupã ele mi-a agãtat privirea "Mother Russia. The Feminine Myth in Russian Culture", fãrã îndoialã pentru cã are un cotor rosu de pânzã, spãlãcit de prea multã întrebuintare.

Tot pe acolo m-au agãtat "Figures de l'île" si "Des îles et des hommes", care mi-ar putea folosi dacã într-o bunã zi voi reusi sã scriu o carte despre experienta mea de trei ani pe vasele de croazierã "Carnival". La cât sunt eu de oscilantã si de puturoasã sigur se gãseste alt român întreprinzãtor care sã scrie una înainte, un cetãtean USA s-a mobilizat deja si a scris asta.

No comments: