Search This Blog

Wednesday, March 11, 2009

Culori de carti si-n farfurii /De zile gri



Acum ceva vreme am postat cãrtile pe care le citesc...de la bibliotecã. Voi lua o pauzã ca sã le citesc pe cele cumpãrate pe Amazon. Am ajuns la ele ca si la bibliotecã, unele mi-au fãcut cu ochiul de pe raftul virtual. Laplantine cã-l cunosteam din citite, Mother Russia pentru cã a trebuit sã o înapoiez bibliotecii neterminatã, La Frontera mi-a recomandat-o cineva cu pseudonimul Trent Reznor pe blogul Confrunta durerea, celelalte au venit în întâmpinarea mea.

În week-end iar am fãcut o nefãcutã - banane mari si verzi (platano burro sau maduro) prãjite si presãrate cu sare, nu chiar chipsuri, le-am fãcut ceva mai groase ca sã rãmânã pufoase. Si pulpe de iepure cu smântânã si ciuperci brune, pe ele scria cã sunt de ratã, mi s-a pãrut mie ceva ciudat, dar tot nu m-am prins pânã nu ne-am înfruptat din ele. Am încheiat cu singura înghetatã comercialã care-mi place, cea de cirese negre cu pepite de ciocolatã neagrã de la Ben&Jerry's - Cherry Garcia. Numai cã i-am pus si friscã bãtutã de mine, e nitel roz pentru am aromat-o cu visinatã de la mama. Exquisite.

E crizã, si pe deasupra aici e încã iarnã, mâine se pogoarã iar -11 grade peste noi. Asa cã plãcerile ni le facem noi, dacã nu existã, le inventãm.
N.A. Fotografiile albãstrui stau mãrturie stãrii vremii - asta-i lumina naturalã de la ora prânzului



2 comments:

LiaLia said...

Iar m-ai făcut să bălesc de poftă, atât pentru cărţi, cât şi pentru minunile tale culinare. Nu o să mă mai laud niciodată cu modestele mele paste şi ciorbe şi varza mea a la Cluj :)))

Anonymous said...

ai citit "pianista" de elfriede jelinek?
iti plac filmeme lu' barbati-su?:-))
la mine se calesc ciuperci si lardon si bucatzi de canard plus aubergines in this very second asa ca bon ap!
p.s.si eu am greshit o crema de tort de mango si a iesit o inghetzata delicioasa la care adaug mereu frisca:-))