Search This Blog

Monday, December 8, 2008

Ma joc de-a blogul nou

Sunt incantata, tocmai ce mi-am schimbat fata blogului, cel in engleza de pe Bebo nu are atatea optiuni. Pot sa adaug fotografii direct in text, e grozav, o sa-mi fotografiez mai des ispravile culinare!

Hm, de fapt ce voiam eu de la blogul asta? Sa arate pe cat se poate ca mine, sa fie reprezentativ, in culori, in fotografie, in citat, desi starile mele se schimba precum formele norilor si lumina pe care o filtreaza.

Imi dau seama ca in romana imi gasesc mai greu cuvintele, poate si din cauza ca nu am diacritice. Si pentru ca in romana scriu in jurnalul meu "intim" de cand aveam 13 ani si sunt obisnuita sa scriu altfel acolo, tot si numai pentru ochii si sufletul meu de mai tarziu.

Pe de alta parte aici pot sa bat campii linistita despre viata mea in Canada, fara teama ca cineva ar putea da peste slovele mele politically incorrect. O sa-mi ia ceva timp sa-mi gasesc vocea de blogger roman. Dar cred ca merita, simt ca m-am apucat de blogul asta pentru ca asa trebuia, nu mai puteam amana:)

No comments: